No i w końcu szkoła.

9/04/2012

Tak jak wspominałam kiedyś, postanowiłam co nieco zmienić w tematyce bloga. Teraz chciałabym skupić się bardziej na tym... co noszę. Nie wiem czy będę kontynuować opisywanie mojego bardzo  interesującego życia, nad tym się jeszcze zastanowię. Jak widzicie zmieniłam jednak nieco wygląd bloga i usunęłam wcześniejszy tytuł.
A więc do rzeczy...

Wczoraj chyba jak wszyscy poszłam na rozpoczęcie roku szkolnego. Zawsze na takiego typu okazje zakładam marynarkę, chyba że jest naprawdę bardzo gorąco. Tym razem wybrałam granatową, kupioną w H&M. Pod nią bluzka, którą już pewnie widzieliście na zdjęciach w jednej z wcześniejszych notek, również H&M. Do tego zwykłe czarne spodnie... i tu was zaskoczę... z H&M'u. To akurat zbieg okoliczności, że byłam ubrana praktycznie we wszystko z jednego sklepu.  Męczyłam się w koturnach River Island. Są wygodne, ale jak to wysokie buty, nogi bolą... szczególnie jak tyle stoi się przed szkołą. Na koniec torebka typu chanelka, nie mam pojęcia skąd. Wiem jedynie, że kupiłam ją na stronie szafa.pl.



You Might Also Like

4 comments

  1. ładna stylizacja ;d

    zapraszam do siebie ;d
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog.
    Super wyglądasz :)

    Oczywiście zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :)
    śliczna torebka <3

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡