O wszystkim i o niczym.

9/11/2012

W poniedziałek i wtorek mam same masakryczne lekcje. Dziś to już chwilami miałam dość. Na szczęście jutro środa. No i piątek mam wolny. Ha!
Zabieram się za oszczędzanie, bo moja lista zakupów ciągle się powiększa. Tak dużo sklepów, tak mało kasy. Życie...
W Londynie mierzyłam spodnie z River Island. Były dobre, ale ich nie kupiłam. Teraz szukam ich po internecie. Co gorsza, nie mogę ich znaleźć.
Zdobyłam też jeden ciuch za darmo. W szafie leżała od roku nie używana dżinsowa kurtka River Island z rękawem 3/4, ale nie za bardzo lubiłam w niej chodzić. No więc pozbyłam się rękawów i jest kamizelka. Teraz już jej nawet do szafy nie wkładam.

I... wiem, że muszę coś zrobić z jakością zdjęć. Na pewno jakoś to rozwiążę.


You Might Also Like

0 comments

Enjoy! ♡