RÓŻOWY ŚWIAT JEST PIĘKNIEJSZY

4/26/2015


Nigdy nie przywiązywałam wagi do tych slangów reklamowych związanych z nadejściem wiosny. Moje życie składało się z przejścia z jednego etapu do drugiego bez okazywania większych emocji. Może kiedyś pierwszy śnieg był czymś ekscytującym, ale to są jeszcze czasy podstawówki. Chociaż okazuje się, że czasem nawet w liceum "Patrzcie, śnieg sypie!" może okazać się najciekawszym wydarzeniem dnia. Ale stop, mamy wiosnę. Pierwsze ognisko i pierwsza impreza już za mną, a czeka mnie jeszcze tyle świetnych spraw. Zaczynam powoli żyć wyjazdem do Barcelony, a niedawno okazało się, że na naszej trasie znalazł się też Mediolan. W końcu będę mogła pokazać wam coś więcej niż mój pokój. Mam w swoim kalendarzu tyle dat, że aż miło się odlicza te dni. Za miesiąc będzie to, a za dwa miesiące znów kolejna rzecz. Uwielbiam takie chwile, kiedy patrzę w przyszłość i widzę same niesamowite przeżycia, które mnie czekają. Dawno nie układało mi się tak dobrze, jak teraz. Jeśli dodatkowo wezmę się za siebie, posprzątam pokój i zrobię jakieś domowe spa, to zacznę chyba żyć innym życiem. Lepszym. Tak, jestem w jednym z najmilszych etapów, przez jakie dane mi jest przechodzić.








You Might Also Like

7 comments

  1. Uwielbiam myślec o przyjemnych rzeczach ktore sie niedługo zdarza ::)

    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że ci się tak dobrze teraz układa, wiosna to taki piękny czas i chyba moja ulubiona pora roku :) Ja też mam ciekawe plany na wakacje, więc odliczam dni razem z tobą! <3

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, gdy mamy świadomość, że przed nami tyle wrażeń i emocji, że tyle pięknych chwil nas czeka aż żyje się przyjemniej... Czekanie zawsze sprawia, że zaczyna nam grać w duszy :)

    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może rzeczywiście powinniśmy się cieszyć z małych rzeczy ! :)

    http://missklaudiamucha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Teeż mam wiele planów :3 Będzie super!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ta wiosna :) zazdoszczę Barcelony!! :)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡