UWIELBIAM TO!

1/07/2017


 Hej!
O kurcze! Jak miło znów tu być. Chyba po 6 miesiącach. Ale tak szczerze mówiąc nie mam wyrzutów sumienia, że mnie nie było. Zdążyłam w tym czasie sobie generalnie poukładać życie. I tak z maturzystki stałam się spełnioną studentką zarządzania kulturą i mediami na UJ, przepracowałam swoje pierwsze miesiące w życiu i.. przefarbowałam się na różowo. Mnóstwo osób pytało "dlaczego?" i w zasadzie nie jestem w stanie podać jednego sensownego argumentu. Po prostu, dlaczego nie? :D Ogólnie to zaczęliśmy nowy rok, a więc postarałam się też w miarę swoich możliwości przemyśleć i rozpisać jakiś konkretny plan na to miejsce, bo nie chcę żeby stało takie zakurzone i nieużywane. W końcu poświęciłam mu tyle czasu w swoim życiu, że szkoda byłoby je tak porzucać i marnować. Stwierdziłam, że moja miłość do zakupów, mody i makijażu jest tak duża, że to wręcz absurdalne, że tak rzadko im się tu poświęcam. A może dzięki temu jeszcze bardziej bym się rozwinęła? Kto wie. Dlatego warto spróbować. Zamierzam wam też trochę poopowiadać o moich niedawnych czy obecnych doświadczeniach, jak praca w Londynie czy studia, choć to może już nie jest tak ciekawa sprawa. W każdym razie jest to opcja do przemyślenia :D Myślę, że ta przerwa pozwoliła mi na wzięcie oddechu. Poczułam się trochę jak na wakacjach, ale jednak czegoś mi brakowało :D A więc jestem, cała, zdrowa i gotowa do działania! 
Na koniec możecie pooglądać sobie kilka moich zdjęć z okresu, kiedy mnie nie było: od wakacji w Londynie, po Kraków i nowe włosy.
Do zobaczenia! 









You Might Also Like

27 comments

  1. Śliczne zdjęcia , świetny kolor włosów <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow pięknie wyglądasz w tych włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne masz włosy! Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super te włosy! Bardzo podoba mi się twój blog, obserwuje! :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś! :) Zakochałam się w Twoich włosach! *.* :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no ten kolorek wlosów to istna miazga! wygladasz cuuuudownie i przede wszystkim oryginalnie ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja juz <3
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zobaczę posta o pracy w Londynie! Bo wybieram się w te wakacje popracować własnie :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne włosy , a zdjęcia świetne :) :) Oby tak dalej trzymam kciuki :) :) A pretensji nie powinien mieć żaden , bo każdy powinien to zrozumieć , że ktoś musi odpocząć poukładać swoje życie . Ja rozumiem i też miałam taki okres na moim "starym " blogu :)
    Pozdrawiam
    Obserwuję :) I liczę na to samo ( jeśli wymieniasz się obs za obs )
    queendagussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś ;) No ale żyje się raz!! Do twarzy ci w tym kolorku ;) Obserwuje ;)

    In love witch dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś podobna do Zuzanny Boruckiej, gdy miała jeszcze różowe włosy! <3
    Śliczna jesteś!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w różowych włosach! <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze strasznie pasują Ci te włosy :)
    Z chęcią bym przeczytała o Twoich doświadczeniach, jesteśmy na tym samym etapie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Śliczny kolor włosów :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna♥♥♥ Piękne e fotki
    Obserwuje
    Pozdrawiam i miłego dnia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przerwy są potrzebne. Nawet te dłuższe. Pięknie Ci w tym kolorze włosów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz w tych włosach ! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. super włosy chce takie hahah
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, ładne ci w różowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog. Pozdrawiam, Seba
    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Jesteś Piękna <33

    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Jesteś Piękna <33

    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki kolor włosów bardzo Ci pasuje :) Super zdjęcia :)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia! Masz piękne włosy ;)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjątka, byłaś w Londynie? Super, uwielbiam to miasto, właśnie wróciłam stamtąd :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie ci z różowymi włosami! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡