Tak, już po.

6/29/2012

Świadectwo jest, tak tak, leży na biurku. Książki też odebrane.
Potem przeszłyśmy się do pizzerii i tam wreszcie zdjęłam te szatańskie koturny. Pojadłam sobie, oj pojadłam.
Niestety wróciłam do domu, gdzie czekała mnie straszna wieść.
Nie było internetu.
W dodatku mięli go włączyć o 13, a włączyli o.. 13:30! Ci ludzie są bezlitośni.

Właściwie nie wydarzyło się dziś nic istotnego.

Za to wczoraj... Niemcy przegrali. Zawiedli mnie. Nie mogę o tym myśleć bo mnie nerwy biorą. Przynajmniej Hiszpania gra.

+ pikczers 


paseczki paseczki :D

Cudowna książka i cudowne okulary- ale ze mnie banan! :O

a tego nie skomentuję. 

You Might Also Like

7 comments

  1. ale genialna obudowa na telefon :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna obudowa :D
    Mnie też Niemcy zawiedli :D Ale liczę, że Hiszpania wygra !

    OdpowiedzUsuń
  3. passki ;D tez bym chciała ale mi brakło ;(
    mam podobne okullares : D

    OdpowiedzUsuń
  4. a teraz wszyscy jarajmy się telefonem <3 też chce..

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡