To już?

6/28/2012


Teraz już można powiedzieć: jesteśmy wolni. Zostało tylko odebrać świadectwo i cieszyć się wolnym czasem.
Mój ostatni dzień w szkole był równie nudny jak reszta tygodnia. Połaziliśmy, pośmialiśmy się...
Chyba największy ubaw był przy robieniu sobie jaj przez telefon. Dzwoniliśmy jakieś 15 razy, nie licząc tych nieodebranych...
Nie ma to jak siedzieć przy szkolnej budce telefonicznej i wydzwaniać do biednych ludzi tylko po to, żeby się nie nudzić.

Innym sposobem zabicia czasu było oczywiście malowanie po tablicy.







Piosenka na dziś:
+
wygrzebane zdjęcie starego rysunku


Więc na koniec życzę wam, żebyście tych wakacji nie przesiedzieli w domu. 


You Might Also Like

6 comments

  1. ładny rysunek :))
    Ja też rysowałam po tablicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje możemy już powiedzieć : To już jest koniec nie ma już nic. Jesteśmy wolni możemy iść !
    Ja też lubię dzwonić do ludzi i rozmawiać żeby się nie nudzić. Najczęściej to dzwonię z zastrzeżonego w obecności znajomych i robimy sobie żarty w stylu "Siema z tej strony babcia Maciusia" Jak ja to lubię - ale bez przesady znam umiar :d
    Świetny ten rysunek !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rysunek :) jutro również powiem: JESTEM WOLNA OD SZKOŁY, AHHHH :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny rysunek ! ♥
    pewnie teraz na wakacjach będziemy wydzwaniać do wszystkich i robić pianie xd

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡