Rockowe propozycje na jesień.

9/29/2012

Upragniona sobota. Pełna nauki. Jestem zawalona testami i pracą domową.Mam pełno książek do czytania i miliony słówek z angielskiego. Ten miesiąc będzie chyba gorszy niż przed samymi egzaminami.
Póki co jestem sama w domu, potem się pouczę, a wieczorem idę na KSM.
Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłam do was napisać.

Dziś pokażę wam kilka stylizacji ze strony http://stylistki.pl/
Na początek w rockowym stylu.








Na koniec moja stylizacja. Nie mogłam zdecydować się na buty i t-shirt. 


Co myślicie?


You Might Also Like

5 comments

  1. Moim zdaniem najlepsza jest ostatnia stylizacja (choć osobiście nie uznaję mody na krzyże kościelne) świetne są te spodnie , glany i ogółem wszystko ;)
    Widzę że dodałaś się do obserwatorów na moim i przyjaciółki blogu więc ja uczynię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zestawy :) chyba najbardziej podoba mi się drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza i zarazem najbardziej rockowa stylizacja to ta 3 :)
    Chociaż usunęłabym z tamtąd te krzyże bo jakoś nie przypadła mi do gustu ta moda.

    Zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  4. OSTATNIA STYLIZACJA <333
    Tylko ja bym białe martensiątka zamieniła na czarne. Co z tego, że ja za swoje dałam pół tysiąca? Uwielbiam krzyże na bluzkach, nie wiem czemu.
    Ale ogólnie glany - trzy razy tak, dziękujemy i do widzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) lubię takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡