Stres.

11/12/2012

Jeszcze sie egzaminy nie zaczęły a ja już mam dość. Nawet człowiek na facebooka wejść spokojnie nie może bo wszyscy tylko mi o tym przypominają.
Najbardziej boję się przyrodniczego- chyba jak większość. Ale nieważne.

Wczoraj to dopiero była huśtawka emocjonalna. Ja nie wiem co to było. Raz wesoła a za chwile miałam ochotę komuś przywalić. Nie rozumiem.

Zmieniłam dziś kartę a Play na Heyah, ale jak sie skapnęłam, że za sprawdzenie stanu konta biorą 4gr to myślałam, że mnie trafi. No jak tak można?

O rany boskie, jeszcze wos- druga klasa mi została do powtórzenia. Nie wiem jak ja usnę dziś. A co gorsza, nie wiem jak ja zniosę egzaminy w kwietniu!

You Might Also Like

3 comments

  1. mnie też goni egzamin, ale trzymaj się, dobrze będzie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, kwiecień będzie zajefajny po tych egzaminach :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten egzamin, ale jakoś w ogóle się nim nie stresuje - może dlatego że próbny. W kwietniu to będzie masakra :C.
    powodzenia : >

    http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡