wszystko i nic.

5/17/2012

tak.. nom..

nie wiem co pisać, nie wiem co gadać, ja wgl nic nie wiem. ostatnio to tak jakby mi gdzieś mózg wyparowało.

poszłam wczoraj spać o 8:30
o wpół do dziewiątej wieczorem..
zmęczona byłam ale w sumie to nie wiem czym bo przecież nic nie robiłam.
o.O

modlę się o deszcz bo nie chce mi się biegać na polu na wf-ie.

coś sobie z ręką zrobiłam.

dziś rano w szkole mi sie nudziło tak bardzo, że napisałam totalnie psychiczny tekst właściwie nie wiem o czym. wgl mam dziś huśtawkę nastrojów. raz mam doła raz skaczę z radości a przecież nic radosnego się nie stało...

w Zakopanem śnieg a u mnie właśnie słońce wyszło..

kurr... deszcz ma padać!!

siedzę już godzinę na kompie a nawet gg nie włączyłam.
brawo.

ostatnio słucham samych piosenek które zaczynają się na słowa "o my God"
zbieg okoliczności?

spisałam się. za bardzo chyba.


You Might Also Like

0 comments

Enjoy! ♡