Co tam.. i ten cały tag.

8/10/2012

Wczoraj (wreszcie?) wzięłam się za sprzątanie. W planach miałam w sumie tylko szafki i biurko, ale ostatecznie wyrzuciłam niepotrzebne rzeczy z szafy. Głównie jakieś stare szaliki i bluzki. Ale miejsca jest od razu więcej. Dziś wyrzuciłam 18 butelek po frugo. To wszystko stało przez ponad miesiąc na mojej półce. Teraz jest pusta. I nie mam co na niej postawić. Dalej zastanawiam się co zrobić z tą ścianką, która jest cała obdarta. Nakleić jakąś fototapetę? Znowu trzeba pieniądze... których za bardzo nie mam. Muszę wybrać się do jakiegoś sklepu typu Jysk, może tam przyjdzie mi coś do głowy. Poza tym szukam jakichś fajnych organizerów czy coś w tym stylu, na te wszystkie niepotrzebne mi rzeczy, zwane kosmetykami. 
Zaczęłam czytać Quo Vadis. Lepsze od Krzyżaków. To jest jakieś pocieszenie.  

Ktoś mnie otagował...ymm... tatarek z serduszkiem. No to tam chodzi o to, żeby napisać kto cie otagował, co ja już zrobiłam, odpowiedzieć na pytania, zadać kolejne i otagować inne osoby... i to jak leci w kółko... 
No to odpowiadam. 
1. Ulubione danie? - Nie mam pojęcia... może być.. spaghetti 
2. Cenniejsza jest dla ciebie przyjaźń czy miłość? - Też nie wiem... w końcu miłość opiera się na przyjaźni więc na jedno wychodzi... 
3. Lubisz oglądać seriale? - Zależy jakie
4. Czy lubisz czytać książki? - Lubię czytać te, które mnie interesują, nie przepadam za lekturami 
5. Mieszkasz w domu czy bloku? - W domu
6. Ulubiona gazeta/czasopismo? - Czytam to, co jest kupione, ale zazwyczaj to jest jakieś Party czy Show. Choć też zależy jak pojmować słowo "czytam" bo zazwyczaj to patrzę na nagłówki i oglądam obrazki
7. Czy lubisz zwierzęta? Jak tak to jakie? - Nie bardzo... znaczy... nie potrafiłabym się zajmować zwierzęciem, a same z siebie jakoś mnie nie kręcą. Za to z wyglądu podobają mi się liski fenki. 
8. Jakie jest twoje drugie imię? - To należy do moich spraw osobistych. <hahaha>
9. Ulubiony film? - Chyba... "Musimy porozmawiać o Kevinie" 
10. Gdzie najczęściej chodzisz ze znajomymi? - Nad stawy, na plac zabaw...? Ja nie lubię wychodzić ze znajomymi. Wolę spotkać sie w domu

Moje pytania:
1. Ulubiona piosenka lub piosenki?
2. Masz rodzeństwo? 
3. Lubisz być za coś odpowiedzialna/y?
4. Gdybyś przez 1 dzień mogła być inną osobą, kto by to był? 
5. Często zmieniasz zdanie?
6. Widzisz różnicę między colą a pepsi?
7. Lubisz talent show?
8. Uważasz, że jesteś w czymś naprawdę dobra? Jeśli tak to w czym?
9. Masz obrany cel, do którego dążysz?
10. Złamałaś kiedyś prawo?

A taguję... B-e-a-utiful, Fruuuuuciak i Verę Muris. 
I już nigdy więcej nie użyję słowa "tagować" bo mnie masakrycznie wkurza.


You Might Also Like

5 comments

  1. Fajny blog i post też OK ! Obserwuje
    Zapraszam do mnie :
    http://nuuunu-nana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowac ? :3 Wkurza cię ? :o
    Weź mnie otaguj ;)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lektury lubię czytać (wyjątkiem byli krzyzacy ;/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dla każdego krzyżacy byli męczarnią, ale raczej większość poszła na łatwiznę :D

      Usuń

Enjoy! ♡