Noc.

10/23/2012

Byle do piątku. Chociaż nie.. bo w piątek mam test z historii. Dziś też był. A jutro z polskiego. I tak jest teraz ciągle. Jak nam się uda to nie będzie jutro matematyki = nie będzie sprawdzianu, ale na wszelki wypadek jeszcze się poduczyłam. Jak już te konkursy i egzaminy próbne miną to, mam nadzieję, będzie trochę oddechu.
Muszę nadrobić z materiałami w tym tygodniu bo w następnym raczej nie będę mieć chęci, czasu ani nic.
Nabrałam jeszcze ochotę na książkę "Lektor", ale nie skończyłam jeszcze lektur i wgl.. paranoja.

Chciałabym już święta. I śnieg.
Tak w ogóle to słyszałam, że niedługo ma być zmiana czasu. Jedną noc pośpimy godzinę dłużej łuhuuu...
Mnie tam bardziej zadowala fakt, że przez jakiś czas nie będzie rano tak ciemno, bo póki co ze wstawaniem jest słabo. Dobrze, że rano mam dużo czasu na przygotowanie się, bo w zeszłym roku to była masakra. Można powiedzieć, że mam 25 minut więcej. No to taki plus. Ale rano i tak jest ciemno. A! I jeszcze mam rolety zasłonięte, bo mi lampy z ulicy w nocy świecą do pokoju i zasnąć nie mogę. Paradoks.

Zauważam w sobie coraz więcej sprzeczności. Nie mogę się zdecydować na jedno. Ale z drugiej strony jak widzę np. jakiś ciuch to mam dwie reakcje: "wow" albo "fuj".
No i to w sumie też jest sprzeczność.

I w ogóle dużo gadam też. 

You Might Also Like

6 comments

  1. super blog, fajne zdjęcia. I jaki wygląd :)
    Jeju jak tu ślicznie na tym blogu xd
    Obserwuję i liczę na to samo ;* ♥
    + Zapraszam na nową notkę ^^
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam bym nie chciała już śniegu : p

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę śnieeeeegu ! :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj byle do piątku! :D obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute blog, dear!

    I`m your follower now.
    And I`ll be SOO happy, if you follow me too:-)

    Have a wonderful weekend!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    ♥ GIVEAWAY on my blog!!! / Dress Love ♥

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/2012/10/giveaway-dress-love.html

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡