W bardzo wielkim skrócie z kolejnym outfitem.

11/06/2012

Listopad przecież dopiero się zaczął. Patrzę- a tu szósty.
Nieważne.
Konkurs z polskiego napisany. Napisany tragicznie, ale to co. Choć w sumie niepotrzebnie kazali przeczytać "Wielką Gilly" skoro i tak był tylko fragment z "Buszującego w zbożu" i 12 pytań w tym tylko 1 zamknięte. Nie było nawet żadnej formy wypowiedzi, a ja sobie książki i filmy powypisywałam do możliwych rozprawek. Gramatyki też nie było. Właściwie większość pytań należała do kategorii "Wypisz z tekstu ... i ... ". Kaplica.

Z szóstej i siódmej lekcji się zwolniłam. Przynajmniej to. Pojechałam z siostrami i mamą na nimi zakupy, ale nie chce mi się robić zdjęć ani nic więc tylko napiszę, że kupiłam sobie książkę Niekrytego z czego się bardzo cieszę i jeszcze kilka takich małych drobiazgów. Nic konkretnego. Od siedemnastej siedziałam przed laptopem i uczyłam się na historię. Teraz dopiero weszłam na komputer żeby napisać dla was notę :)

No tak, zmęczona jestem potwornie. Z odżywianiem dziś też było cienko. Do południa zjadłam tylko Bake Roll's (uzależnienie) i wypiłam Cappy. Dopiero po paru godzinach zjadłam mega zapiekankę i tak się najadłam, że szok. Mówię wam. Teraz jeszcze zjadłam jagodziankę i mam straszne wyrzuty sumienia. W dodatku ja- wiecznie spragniona, najpierw wypiłam Pepsi (szok, zwolenniczka Coli pije Pepsi), a teraz wchłaniam tymbark. 

Na koniec (wreszcie) obiecany outfit. Tym razem na elegancko, ale dalej w moim stylu ;)








Koszula- Stradivarius
Marynarka- H&M
Spodnie- H&M
Buty- Demonica
Bransoletka- Apart
Lakier- Mac 

You Might Also Like

10 comments

  1. mi też tak szybko leci ten listopad, że szok :d

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje buty są niesamowite♥♥ oooo.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się twoja marynarka :)

    http://madebyredcalifornia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie butyy :O awwww *_* ŚWIETNIE WYGLĄDASZ !

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja !
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Do wygrania bon na buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna marynarka :)

    http://spitting-mad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster award :D szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka jest swietna :D ladnie ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡