Świadomość niewiedzy.

3/26/2013

Co człowiek ma takiego w sobie, że popełnia ciągle te same błędy? Chcesz dobrze. Tak to sobie tłumaczysz. Tak naprawdę jesteś więźniem własnego umysłu. Myślisz jedno, robisz drugie? Nie bez powodu "tak się mówi". Z dnia na dzień coraz bardziej pogrążasz się w czymś, czego nie chcesz doświadczać. Zaczyna się to dręczyć. Denerwować. Masz ochotę uciec, nikomu nic nie mówiąc. Ot, tak pozbyć się problemu. Tylko, że ten problem jest w twojej głowie. Od niego nie uciekniesz. Nawet, jeśli bardzo tego chcesz.
Masz zamiar coś naprawić? Nie będzie tak prosto. Dlaczego? Bo jesteś więźniem własnego umysłu. Więc wracamy do punktu wyjścia.

Długo dziś w szkole rozmawialiśmy. Już nie raz wam to powtarzałam. Znamy tylko ułamek funkcji naszego mózgu. Za kilkadziesiąt lat może posuniemy się nieco do przodu, ale niewiele.  Żyjemy w niewiedzy. To wszystko jest tak skomplikowane, że nawet człowiek nie potrafi tego pojąć? Najwyraźniej.

Wiem, że długo nie pisałam. Jakoś nie czułam... nie czułam tej noty. Jeszcze nie wiedziałam co napisać.

Zauważyliście, że ciągle używam słowa "nie"?

Obrazek nie w moim stylu, ale wiem, że element wizualny "przyciąga".


Uśmiech.

You Might Also Like

2 comments

  1. Podobno wszystko siedzi w głowie i tylko od naszej determinacji zależy co zrobimy z naszym życiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko prawda. gdyby każdy z nas używał 100% mózgu jaki posiadamy, wszyscy bylibyśmy geniuszami. ;p zachęcam do polubienia mojego bloga na facebooku: http://facebook.com/misselegant06! dziękuje i pozdrawiam! :* czekam na nową notke! :)

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡