Zastanawiam się.

5/15/2013

Zamieszanie. Ostatnie sprawdziany, pytaniny. Podania. Ja swoje złożyłam wczoraj. Wymarzone liceum, a tyle muszę się namęczyć, żeby się do niego dostać. Chore. Ale oswoiłam się z tą myślą. Przez coś takiego nie mam zamiaru iść do gorszej szkoły. Jakoś to będzie, nie? Uparłam się i koniec. Ale zaraz, wróć. Mogę się nie dostać. Chcę już czerwiec. Mieć wystawione oceny, wiedzieć jaką będę mieć średnią. Znać wyniki egzaminów, mieć święty spokój. Maj też trzeba przeżyć. Rano zimno, po południu gorąco. Każdą przerwę w szkole spędzam na polu, a gdy jestem w domu to mi się nie chce. Chyba większość tak ma. Ale i tak zmieniłam ostatnio tryb życia. Wychodzę, spotykam się ze znajomymi. *WOOW* No wiem, wiem. Ja raczej rzadko tak wychodziłam. Czasem gdzieś się spotkałyśmy. Teraz jest lepiej. Postaram się skombinować rower, będę nim jeździć. W dodatku postanowiłam, że zapiszę się do zespołu pieśni i tańca. Akurat kompletują grupę. Co mi szkodzi? Spróbować mogę, a może być fajnie. Tak, ta nowoczesna Ola ubierze strój ludowy. Sama się sobie dziwię. Coś mi odbiło chyba. Za duży wpływ mają na mnie znajomi? Możliwe.

You Might Also Like

8 comments

  1. jest niż demograficzny - dostaniesz się :P < Ja tak sobie wmawiałem i się udało, może i Tobie się uda?> Trzymam kciuki ^ ^!
    ----------------
    radosuaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznaaa ! Obserwujemy ? :)
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog
    http://luuuigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostaniesz się! :)
    zapraszam: http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Na pewno się dostaniesz ;)
    +Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba ciezko pracowac i nigdy nie zpuszczac, dostaniesz sie do tego liceum i sie nie przejmuj. Nie warto isc do gorszej szkoly tylko dlatego ze nie chce sie komus czegos zrobic. A moze napiszesz takze podania do innych liceum ? Moze dostaniesz sie do jeszcze lepszego ? Fajny blog :D W jakim programie robisz gify ?

    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz bede wdzieczna !
    pozdrawiam !
    Framlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡