SERCA NIE CHODZĄ SPAĆ

10/20/2014

Siedzę na parapecie i patrzę na lampę uliczną po drugiej stronie drogi. Co kilka minut przejeżdża jakiś samotny samochód. Jest ich coraz mniej. Niebo... niemalże czarne. Zbyt zachmurzone, żeby pokazało dzisiejszy księżyc. Została mi tylko lampa, ale nie jest ona w stanie dorównać tej wielkiej, błyszczącej tarczy. Może to i lepiej? Jego blask mógłby mnie za  bardzo rozpraszać. Parapet jest zimny. Czy w tym miejscu chciałabym teraz być? O 23 w nocy, na zimnym parapecie, wpatrzona w starą lampę za oknem? Jak zwykle wstać rano, pójść do szkoły, przesiedzieć tyle, ile trzeba, uczyć się tyle, ile trzeba, znów siadać na parapecie i wciąż liczyć na to, że jednak tym razem w końcu zobaczę księżyc? Jesienią coraz trudniej jest go spotkać. Może kiedy się za nim stęsknię, później na nowo docenię to, że znów mogę się nim zachwycać. Jedyny czas, kiedy mogę pobyć zupełnie sama. Nie wiem czy to lubię. Przecież kocham ludzi. Kocham rozmowę. Moją największą tragedią, byłaby utrata mowy. To takie piękne, że możemy się porozumiewać i poznawać. Od każdej strony. Widzę nową osobę i od razu mam ochotę zadać jej masę pytań. Chcę wiedzieć jak myśli, o czym i dlaczego. Nawet jeśli się z nim nie zgadzam, to w końcu jest poznawanie, a nie klasyfikowanie. Poznawanie dla samego rozwoju. Ludzie też kształtują naszą psychikę i osobowość. Przecież codziennie dowiaduję się czegoś, co zmienia moje spojrzenia na różne sprawy. Codziennie nabywam jakieś nowe umiejętności, wspomnienia, doświadczenia. Jestem człowiekiem, ale byłabym nikim bez innych ludzi. Tak naprawdę wszystko jest nam potrzebne. Rozmowa, dotyk, czułość, zawód, smutek, rozczarowanie, cisza i spokój. Dlaczego siedzę na parapecie i myślę teraz o tym wszystkim? Robi się coraz jaśniej. Nie chcę przesiedzieć tu całej nocy. To miejsce dziwnie na mnie wpływa. 

You Might Also Like

20 comments

  1. Pięknie to opisałaś. Niby zwykła chwila, wieczór, okno, a tyle odczuć.
    Życie w samotności nie byłoby takie fascynujące, a świat taki piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przyjemnie czytało mi się tego posta :) Ja kocham rozmowę i śmiać się z ludźmi!
    obserwuję!
    Zapraszam Cię do nas ;) --> http://debesisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bosko opisałaś i to takie prawdziwe :/ :)
    Może obserwacja za obserwację? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj mi znać w komentarzu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie to opisałaś, jak to czytałam miałam łzy w oczach.. Ja też tak mam że wyjdę a tu samotny całkiem samotny przejeżdża jeden samochód ;c
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle emocji uczuć w tak krótkim poście coś wspaniałego
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Your blog is quite amazing dear!
    Beautiful pictures and great design! Love this black white one on the top!!
    I would really appriciate if we would follow each other on GFC and BL!
    xoxo Colli
    my Blog - TOBEYOUTIFUL

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pic: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post ! Zdjęcie mega
    Może obserwacja? Zapraszam :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ! <3
    Od dłuższego czasu czytam twojego bloga i jestem pod wielkim wrażeniem ;*
    Może wspólna obserwacja ?
    Jeżeli tak to napisz w komentarzu <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post !
    Może obs ? Daj znać u mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wszystkim tak jest. Musisz coś stracić żeby to docenić. Księżyc przynajmniej jest na tyle przychylny, że kiedy już go stracisz musisz chwilę odczekać i będziesz mogła znowu go ujrzeć. Są jednak rzeczy które nie wracają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jak ty pięknie piszesz..

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcie! :)
    Zapraszam do mnie.
    Zapraszam na facebook: https://www.facebook.com/pages/They-call-me-redhead/1509507109283654

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszesz świetne notki. Prawdziwa poezja *.*

    http://modna-muffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny opis ;). Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy opis ;-D. Sara Sarenka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, (po prostu) niby nic, a jednak coś ;-D

    India Queen

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡