ALMOST 18

8/19/2015

Krótki wypad w góry- udany. W końcu mogłam połączyć rzeczy, na których zależało mi najbardziej. Mieszkałam w domku z bali i pokoju świeżo po remoncie. 
Warunki idealne i niedaleko do centrum. Nie miałam nic lepszego do roboty tylko latanie na Krupówki co wieczór. Po pierwszym dniu trochę ciężko się szło. Zakwasy nie są fajne. Ale jestem z siebie dumna, bo chodziłam po górach w Tomsach i nie dość, że przeżyłam to nawet niczego sobie nie złamałam. Weekend minął przyjemnie. Zaczynając od Kasprowego Wierchu, przez udział w wyzwaniu Pepsi (wybrałam Colę of kors), po małe urodzinki mojej mamusi. Ale hitem niedzieli było minięcie na ulicy Zuzy Kołodziejczyk. Nigdy sobie nie wybaczę, że nie podeszłam. Byłoby selfie życia! Dalej sie jaram, jezu. 
Od wczoraj zaczynam trochę konkretniej zajmować się moimi osiemnastkami. Wbrew pozorom strasznie dużo pierdół trzeba dopilnować. W dodatku ja, jako perfekcjonistka, nawymyślałam sobie nie wiadomo czego. Ma wyglądać pięknie, ale chyba przez tydzień nie ruszę się z domu żeby to wszystko ogarnąć (jak bym teraz gdzieś wychodziła hehe). Ale to będzie też dobra okazja, żeby zacząć tu jakieś DIY, bo aż sama się dziwię, że mam takie fajne pomysły.
A no i przecież! 25, we wtorek wyruszam do Krakowa na Violetkę i jaram się chyba bardziej niż moja mała siostra. Pewnie następny post będzie jakąś mini-relacją z koncertu. W ogóle muszę wrócić do tygodniowego systemu, bo wychodzę z wprawy. Narzekam, że nie mam co robić zamiast się ogarnąć i coś napisać. Dziś się ogarnęłam i jestem z siebie dumna. See ya!

SNAPCHAT: alex.elle


You Might Also Like

17 comments

  1. Jejku *,* też bym chciała spotkać Zuzę ale pewnie bym się wstydziła podejść hehhe :D
    Fajnie, że pochodziłaś sb po górach :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa koszula!

    ______________________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo starszych osob wlasnie bedzie na Violetcie, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu, nigdy nie byłam w górach :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszula :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze tak aktywnie spędzasz te ostatnie dni wakacji :) Czekam na relację z koncertu :)
    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że Twój wypad się udał :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno nie byłam w górach. Muszę się wybrać na południe. Życzę udanego koncertu.
    Masz świetny kolor włosów. Bardzo lubię taki jasny blond.
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jezdze w góry tylko zimą nie widziałam ich na zywo latem
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!


    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny wygląd bloga ♥
    mogłabys poklikać u mnie w najnowqszym poscie ? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląd bloga po prostu pierwsza klasa. :)
    Zapraszam na odebranie nominacji do Liebster Blog Award.
    http://natalistylee-s.blogspot.de/2015/08/liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia oraz blog!
    Zapraszam: http://only-daisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja już dawno w górach nie byłam :D
    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudowne włosy - kolor i ścięcie :))
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Enjoy! ♡